ÎNTÂLNIRE DE TINERET – BISERICA EVANGHELICĂ ANTIOHIA – BUCUREŞTI – 8 NOIEMBRIE 2010

Rugaciune sincera a adolescentilor

Dragi tineri, eu vă spun bine aţi venit şi vă doresc o audiţie plăcută şi utilă pentru voi toţi ! Fiţi binecuvântaţi !🙂

PĂSTREAZĂ-TE CURAT ÎNAINTEA LUI DUMNEZEU !

PREZBITER PETRICĂ PLEŞA

6 Răspunsuri to “ÎNTÂLNIRE DE TINERET – BISERICA EVANGHELICĂ ANTIOHIA – BUCUREŞTI – 8 NOIEMBRIE 2010”

  1. Monica Ion Says:

    Binecuvântarea DOMNULUI să te însoţească ! Mulţumim lui DUMNEZEU că mai are în poporul Lui astfel de credincioşi care susţin adevărul Biblic şi nu deformează Calea Credinţei după interesele lor !

    • Pentru Monica Ion:

      Mulţumesc mult pentru aprecierea voastră realistă ! Mă bucur că suntem de aceeaşi părere în ce priveşte adevărurile fundamentale spirituale.
      Domnul să vă binecuvânteze !

  2. Bukovineanu Says:

    Scump frate Petrică, mă bucur de mesaje consistente în explicaţii scripturale şi de orice descoperire venită din Scriptură. Fiecare generaţie de tineri are nevoie de un profet, de un dascăl şi de un model, însă cred că generaţia tinerilor de astăzi au nevoie de noi mai mult ca oricând !
    Domnul să vă dea mult har şi înţelepciune în tot ceea ce faceţi !

    • Preaiubitului Bucovinean,

      Mă bucur şi eu de cei ce sunt „pe recepţie”, sperând să se continue „brazdele” trasate de apostoli şi urmaşii lor de-a rândul generaţiilor.
      Cu dragoste sfântă, Petrică !

  3. Gabriela Says:

    Îmi amintesc de când eram mică, cum mă sfătuiai cum să mă păstrez curată pentru viitoarea căsnicie ! Şi îmi mai amintesc cum participam la aproape toate întâlnirile de tineret cu această temă, şi interesant că nu mă plictiseam, chiar dacă auzisem de atâtea ori, (mai ales că te-am ajutat să tipărim cartea).

    Acum Îi mulţumesc lui Dumnezeu că am aşa un tată, care m-a învăţat doar binele. Şi Îi mai mulţumesc lui Dumnezeu pentru minunata mea mică familie !

    • Sunt încurajat de rezultatul preocupărilor mele pentru păstrarea curăţiei din perioadele tinereţii, concretizat în viaţa copiilor mei şi nu numai. Mulţumesc, Gabi.

      Cu drag, Tata.

Lasă un răspuns

