PETRICĂ PLEŞA – SĂ NU AJUNG NICICUM, NICICÂND, UN TEMPLU ÎN DĂRÂMARE

4 Răspunsuri to “PETRICĂ PLEŞA – SĂ NU AJUNG NICICUM, NICICÂND, UN TEMPLU ÎN DĂRÂMARE”

  1. Raluca Scurtu Says:

    Foarte interesantă poezia! De-abia după ce am ascultat-o a doua oară, am înţeles de fapt mesajul…
    Domnul să vă binecuvânteze!

    • Raluca,

      Mă bucur de faptul că ai prins subtilitatea mesajului versurilor mele şi sper în transpunerea în viaţa ta a acestui mesaj. Dacă timpul îţi permite şi dacă vei mai audia sau citi mesajele blogului meu, m-aş bucura să-ţi mai răspund comentariilor tale…
      Fii binecuvântată…
      Petrică

  2. Coroliuc Says:

    Într-adevăr, foarte interesantă poezie. Să ne ajute Domnul să nu ajungem un templu în dărâmare!

    • Compusă cu ocazia aniversării zilei mele de naştere, poezia constituie apogeul aspiraţiilor personale, subliniat prin repetarea titlului la urma poeziei.

      Cu respect,
      Petrică

Lasă un răspuns

